söndag 17 april 2016

Slow Sunday

Min söndag i bilder. En skön, lugn och harmonisk söndag när allt bara känns så där bra.

Ni vet, en sådan där dag när man har en god eftersmak i munnen efter en kväll med goda vänner som man inte träffat på länge. När undanplockning av disk inte känns jobbigt utan bara som en meditativ och trevlig sysselsättning. Ingen stress, inget annat planerat och ute är det sol och regn om vartannat. En söndag som söndagar borde vara lite oftare helt enkelt!






Hoppas att du också har haft en fin helg, käraste bloggläsare.

3 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt fin helg! :) Skönt lugn även i dina bilder. Raka motsatsen till hur det känns hemma just nu med renoveringen i full gång, men jag uppsökte lugnet i växthuset under helgen och kopplade av där i stället.
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig helg! En sån söndag hade jag också behövt. Vi hade övernattande gäster i lördags och det var såklart jättetrevligt. Men, så fort de hade åkt var det dags för gymnastiktävling med dottern. Det är såklart kul att vara med, men tre timmar på hårda träbänkar och så får man se sitt eget barn i action i 4 minuter sammanlagt. Det där lät gnälligt, men just igår hade jag hellre varit hemma och skrotat.

    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra helg! Jag är inte lika nöjd för igår var det förskräckligt kallt här. Kallaste dagen i år, tror jag!!! Vår, var tog du vägen? Nä, slutgnällt nu. Hoppas du får en bra vecka!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det värmer!