söndag 26 oktober 2014

I dag firar jag..

...mitt 100:de inlägg sedan jag började blogga för knappt 10 månader sedan. Jag började för att jag ville få utlopp för mitt intresse av inredning och trädgård och för mitt stora intresse av fotografering. Å, jag tycker att det är så himla roligt! Och självklart blir det roligare att ni är några därute som också vill följa min blogg. Så idag ärar jag er med några bilder på blommor som jag har haft här hemma de senaste veckorna. Tack för att ni vill läsa min blogg och tusen tack för era härliga och inspirerande kommentarer som ni ger mig! Det är ni som driver mig vidare och framåt!



Och som en extra bonus idag så ska ni få veta en passion till som jag har förutom inredning och trädgård - nämligen min italienska Vespa från 60-talet. På sommaren drar jag på mig min prickiga klänning och puttrar iväg som en donna italiana... Ciao!


6 kommentarer:

  1. Vilken ärtapärta du är på din vespa, så himla cool! Dina hortensior är verkligen fina och det bästa med dem är ju att de fortfarande är fina överblommade. Ha en fin start på veckan! Kram Merja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, som en medelålders dam i sina bästa år måste man ju få leka lite! :)
      Tänk, det här med hortensior måste också vara åldersrelaterat, som vissa andra blommor som jag vet att vi har kommenterat tidigare, förut gillade jag dem inte alls - tyckte att de var "too much" och nu älskar jag dem!

      Radera
  2. Så häftigt! Så där cool skulle jag också vilja vara! Sticka in till stan på en vespa, som en italienska! Det vore något att komma till jobbet på...:-)
    Fint med grönt glas, förresten!

    kram // AH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, som jag skrev till Merja ovan. Nu när man uppnått den gyllene medelåldern och barnen börjat flyga ut så måste man ju roa sig och hitta på lite nya coola intressen! Roligt är det! Å, ja jag susar till jobbet på den.... :)

      Radera
  3. Så fint & ombonat du har det! Färger det gillar jag fast jag är lite feg på det ;)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla dina fina inlägg som jag läser med nöje!

    Fräckt med Vespa! Det ser jättehärligt ut.

    Jag tröttnar aldrig på dina kommentarer utan lapar i mig och gottar mig allt vad jag kan. Jag blir bara sååå glad.

    Kram,
    Maria

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det värmer!