lördag 29 mars 2014

Äntligen en hel dag i trädgården!

Efter en hektisk arbetsvecka fick jag äntligen tid att tillbringa en hel dag ute i trädgården. Jag tror att hela trädgårdssverige har njutit av denna fantastiska soliga lördag! Jag fortsatte min krukplantering som jag fick avbryta förra helgen för att det då började regna.

Penséer

Årets penséfärgtema går i lila, blått och mörkrött

Penséer

Penséer

Jag älskar att springa runt med krukorna och arrangera små stilleben här och var. Maken som inte är lika trädgårdsintresserad som jag är, var också ute i trädgården men av en helt annan anledning...

Träbåt

Träbåt

Vårrustningen av snipan!
Vi har alla våra favoritsysselsättningar på våren och det är ju härligt!
Hoppas på en lika fin dag i morgon söndag, vi ses!

1 kommentar:

  1. Tack för din söta kommentar hos mig. Jag blev så glad!

    Jag ser att vi har samma smak när det gäller penséer också:). Snyggt tycker jag som har nästan samma:).

    Kram,
    Maria

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det värmer!