fredag 30 december 2016

God fortsättning på julen och Gott nytt år!

Ni vet nog att jag tillhör skaran som inte tröttnar på julen efter annandagen. Under årets mörkaste månad njuter jag så länge det går av ljus, stjärnor och julgran. Älskar fortfarande att komma upp lediga dagar på morgonen och dricka kaffet i julgransljusens mjuka sken.

Men det bästa av allt med julen är att hela familjen är samlad. Den utflyttade dottern kom hem och förgyllde med sig själv och passade också på att bygga ett egendesignat muminpepparkakshus!

Jag vill tacka er alla som följer mig här på bloggen även om inläggen inte är lika täta längre. Jag och många med er finns ju också på instagram och jag tror att vi alla är måna om vår tid och måste välja hur mycket tid vi lägger på sociala medier. Men jag hänger kvar här och hoppas att ni också vill hänga med mig här i bland. 

Och med detta vill jag önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det värmer!